אנו תומכים במגוון רחב של פורמטים, כגון : Office / Adobe / HTML. כמו כן ניתן לשלוח בפקס כמעט כל פורמט בר הדפסה, כלומר אם יש צורך לשלוח בפקס קובץ שאינו מוגדר בין הפורמטים הידועים , יש לבצע בדיקה מקומית ולהדפיסו במדפסת מקומית. במידה ומצליח סבירות גבוהה שניתן יהיה לשלוח גם בפקס.
הערה – במידה ושלחת והקובץ לא עבר, תתקבל הודעת שגיאה חזרה במייל עם המילה
“Converting Error” המעיד שמערכת הפקס לא הצליחה להמיר אותו ולשלוח. במצב כזה ובמידה ומדובר במקרה חד פעמי , יש להמיר את הקובץ לפורמט נתמך כמו PDF .
פקס נכנס מגיע כקובץ בפורמט PDF סטנדרטי.
בסיום משלוח הפקס יישלח עדכון במייל חוזר עם סטאטוס הכולל את הפרטים המלאים של המשלוח:
סטאטוס –Sent/נשלח/נכשל – במקרה של כישלון תירשם גם סיבת הכישלון
מספר הפקס אליו נשלח הפקס
כמה עמודים נשלחו (אם יש דף מקדים המערכת תספור גם דף זה)
משך זמן המשלוח ( בשניות ).
כן. ניתן לשלוח אחת או יותר צרופות (Attachments) באותו משלוח פקס דוגמא; ניתן לצרף מסמך Word + Excel+ TXT . המערכת תשלח את הקבצים כפקס לפי סדר הוספת הקבצים.
המערכת תחזיר מייל למשתמש עם הודעה This File Is not supported . – ישנם מקרים בהם משתמשים שולחים בטעות קבצים בפורמטים מיוחדים שאינם יכולים להישלח כפקס , לדוגמא ; Audio /Video /exe /batch .
כן ניתנת האפשרות לשלוח פקס ליותר מנמען אחד . זאת על ידי הוספת כתובת פקס
בשדה ה – TO במייל באמצעות מפריד ; בדיוק כמו ששולחים למספר כתובות מייל. לדוגמא
TO : 036361001@fax.mymsg.co.il ; 036161000@fax.mymsg.co.il
הערה – בסיום המשלוח המערכת תחזיר חיווי במייל חוזר עם סטאטוס המשלוח עבור כל אחד מהמספרים .
.
כן. אולם על מנת לבצע שינוי זה , יש להעביר לנו במייל את הלוגו ואישור לביצוע השינוי. שינוי זה מתבצע באמצעותנו בלבד (לא על ידי משתמש הקצה /לקוח )
כל לקוח יכול להוסיף מספרי פקס לבחירתו. ניתן ליצור קשר עם מחלקת המכירות ולבחור מספר פקס קליט . כמו כן, לכל מספר פקס ניתן לשייך מספר משתמשים (כתובות מייל).
כן. (מערכת בתי המשפט משתמשת בעצמה בשרת פקסים ממחושב )
ניתן לבצע תפוצה בלחיצת כפתור אחת!
1. פותחים הודעת מייל חדשה
2. רושמים בשדה אל/TO את מספרי הפקס של הנמענים בפורמט fax_number@fax.mymsg.co.il .
3. מצרפים את הקובץ שרוצים לשלוח
4. במידה ורוצים לצרף דף מקדים, רושמים נושא וטקסט בגוף ההודעה . במידה ולא יש למחוק הכל !
5. בסיום המשלוח ניתן להכנס למערכת הניהול ולראות את תוצאות השידור. במקביל בסיום כל משלוח, יישלח מייל חוזר עם אישור השליחה .
כברירת מחדל ,Google מונע מחלונות קופצים להופיע באופן אוטומטי במסך. עלייך לשנות הגדרה זו בעצמך
הפעלה או כיבוי של חלונות קופצים
1. פתח את Chrome במחשב.
2. לחץ על סמל ‘עוד’ עוד בפינה השמאלית העליונה.
3. לחץ על הגדרות.
4. בחלק התחתון לחץ על הצג הגדרות מתקדמות.
5. בקטע ‘פרטיות’, לחץ על הגדרות תוכן.
6. בקטע ‘חלונות קופצים’, בחר אחת מהאפשרויות:
אפשר לכל האתרים להציג חלונות קופצים
צוות המומחים של MyMsg לשרותכם:
מחלקה ראשונה לשירותך, מציעה תמיכה טכנית לטיפול בכל פניותך כלקוח עסקי חשוב, ביעילות ובמהירות אנו מעמידים לרשות לקוחותינו צוות טכני מקצועי ומיומן הזמין בטלפון, באי-מייל ובאתר החברה לפי הצורך.
שירות לקוחות ומכירות:
- זמני שירות לקוחות: מיום א'-ה' משעה 9:00 בבוקר עד 18:00
- טלפון למחלקת השירות: 0779011141
- טלפון ישיר למחלקת התמיכה: 077-9011000
- דואר אלקטרוני: fax@messagenet.net